Snart go'natt...

Men jag måste först säga att träningen gick helt ok...
Kul att få träffa alla igen förstås!!! Rött hjärta
Längtar jättemycket till nästa onsdag!!! Ska bli skitkul!!!
SE UPP NU PÅ VÄSTKUSTEN FÖR NU KOMMER VI  IGEN!!! Blinkning
OM NI VILL, VÅGAR OCH KAN SÅ SES VI!!!
Glad med tungan ute

Sen har jag ju glömt att berätta att bilen blev jättefin efter tvätten!!! Jag är grymt nöjd nu kan ni tro!!! Mycket glad

Har precis tittat på sista avsnittet av Häxdansen på SVT Play, missade ju det igår...
Om ni inte har sett serien så gör det där!!! Men inom 30 dagar för sen försvinner den...
Jag rekommenderar den varmt, särskilt om man är intresserad eller engagerad i damfotboll... Man känner igen mycket!!!

Till sist vill jag säga följande;
I got to take a little time...
A little time to think things over...!!!
I'd better read between the lines...
In my life, there's been heartace and pain...
I don't know if I could face it again...???!!!
Can't stop now...
I've travelled so far, to change this lonely life;
I want to know what love is
I want YOU to show me
I want to feel what love is
I know YOU can show me!!!
VÅGA GÖRA DET BARA!!!

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0