Söndag...

Teknikens under är fantastiska... Kollar lite skidor på webb-tv!!! Glad med tungan ute
Man vet ju aldrig... Jag kan ju få se nån i publiken...!!! Blinkning
Fan, vad det är jobbigt att vara bortglömd...!!! Besviken

Äter frukost och myser... Helgfrukost är ju det bästa som finns!!! Skithärligt!!!
Hoppas DU viker ner DIG och låter mig få chansen att bjuda DIG på det nån gång...!!! Ler

Laddar för match på konstgräs i Gävle senare i eftermiddag... Läckert!!! Mycket glad
Det är inget upplyftande väder att spela i, det kommer säkerligen att bli skitkallt...
Snöblandat regn... Blääääh!!! Ledsen
Var ju och tittade på fotboll igår, men jag gav upp innan matchen var slut. Höll på att frysa ihjäl så jag åkte hem!!!

Hämtade hem Nelliegumman igårkväll också...
Gissa om hon var lycklig!!! Mycket glad
Och mor & far Rött hjärta var bruna som pepparkakor!!!
Själv ska jag se till att få en fin bränna i ansiktet till helgen i alla fall...
JAG ÅKER TILL SÄLEN!!! Mycket glad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0