Tisdag...

Så var det snart halvtid på den här veckan också då... Förvånad
Tiden bara rinner iväg, fast det inte händer nåt särskilt... Det är ju bara jobba, äta, träna och sova... Eller ja, en och annan match och fest smiter ju emellan också, men till vardags...

Gråkallt ute och har snöat lite idag... Vill ju ha sol, värme och en hel massa sköna vårkänslor nu!!!
Bläh!!! Det känns inte upplyftande att åka och träna ikväll... Men jag vet att det blir toppen bara jag kommer iväg...

Längtar efter mor & far Rött hjärta gör jag också!!! Men de är ju snart hemma igen, två veckor har ju bara rasat iväg!!! Skönt för dem att ha fått vila upp sig lite och myst med sol och bad!!!
Och jag längtar ju som vanligt efter DIG också, men det kommer jag ju att få göra hela livet så det blir jag väl van...Blinkning

Tycker att jag varit jätteduktig med maten senaste veckan, har skrivit ner allt jag ätit och försökt att hålla mig till nyttigheter... Jag plockade till och med fram mina gamla Viktväktar-böcker, för det skulle ju sättas en hejdundrande fart inför det stora kalaset i mitten av maj...!!! Glad med tungan ute
Har det hjälpt då...???!!!
Äh, -100 gram på vågen är inte mycket att skryta med det inte... Men jag ger mig INTE!!! Jättearg Måste ändra lite taktik... Det skall bli ÄNNU MERA MOTION!!!
När pappa kommer hem ska jag hänga på honom och löpträna... Vi har ett mål i sommar; Florsjön Runt... Drygt 12 km löpning... Det blir nåt att bita i det!!! Men fan så läckert!!! Mycket glad
Nåt Vasalopp verkar det ju inte bli... Känns som att tränarn drog sig ur...???!!! Rullande ögon 
Näh du, så lätt ska DU inte komma undan... Vi ska nog ta och diskutera det projektet över ett glas DU och jag, på kalaset!!! Blinkning

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0