Tisdagen avklarad också...

En helt vanlig dag på jobbet...
Väntar på träning nu och jag vet inte riktigt hur det känns...???!!! Fundering
Det var ju ett tag sen sist och jag ska erkänna att det är rätt skönt att slippa åka iväg emellanåt...
Jag vet ju att som vanligt kommer det att kännas så jäkla skönt efteråt och det är ju grymt kul med fotboll!!!

Känslomässigt har jag en riktig pissdag idag!!! Det är skitjobbigt!!! Gråt
Helt utan orsak egentligen, för jag blev skitglad av DITT svar på mitt sms igår!!!
Men vad betyder det egentligen...???!!!
Sen blir jag lika förvånad när kontakten bara bryts helt tvärt...
Jag vet helt ärligt inte vilket ben jag ska stå på snart... Vad jag ska göra...???!!!
Vad vill DU med mig...???!!!
Fast jag mår bra av att höra ifrån DIG, så är det egentligen inte bra för mig... Jag vet att det kommer att göra JÄVLIGT ONT!!! Ledsen Det vore nog bäst att hoppa av tåget... MEN DET VILL JAG INTE HELLER!!!
Jag vet att jag oftast brukar ha fel när jag känner såhär...
Jag lider av någon inbillningssjukdom...
MEN DET ÄR BARA FÖR ATT JAG VILL HA DIG FÖR MIG SJÄLV!!!


Kommentarer
Anonym

Hej gumman! Tack för alla fina kommentarer =). De går framåt och vet mer och mer för varje dag va ja vill och va han vill...MEN HUR GÖR VI ME DIG??? Du är INTE rättvis mot dig själv!? Du förtjänar så mycke mer än en sån stövel...Ja vill inte säga detta men ja måste vara ärlig mot dig, släpp honom, vet att de är svårt men är han verkligen värd din energi? De har gått en tid nu och han vet men gör varken eller åt saken...Om ja kunde skulle ja bokstavligen göra honom till en klubbad säl...Blir arg?!. Självklart e ja på din sida och mår du bra av att ha de så här så förstår jag dig ju....MÅNGA VARMA KRAMAR

2008-04-22 @ 22:35:04
URL: http://tessisliv.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0