Torsdag - igen...!!!

För en vecka sen vid den här tiden så hade vi installerat oss i stugan och öppnat ett par öl...!!! Glad med tungan ute

Det är inte så dåligt nu heller egentligen...
Solen skiner!!! Sol
Och årets första träning på gräs ikväll!!! Mycket glad
Kan det bli bättre...???!!!
Ja, lite kanske... Men jag verkar inte vara född under den rätta stjärnan... Rullande ögon

Frusna män söker kärlek då...
Det var väl ingen som föll mig på läppen direkt...
Men de var hyvens killar alla tre och Anders var riktigt rolig!!! Ler
Tror inte att jag skulle klara av det där...
För tänk om man skulle bli överförtjust och kär direkt...???!!! Vilket jag säkerligen skulle bli!!! Så ska man tampas om killens gunst med ett helt gäng andra tjejer, som man dessutom kanske hinner bli kompis med också...!!!SVÅRT!!! Fundering

Tittade lite på Morgonsoffan också... Fick ju tips om det programmet häromveckan och jag gör ju vadsomhelst har jag ju sagt...!!! Blinkning
Alltså, jag säger bara Benjamin...
Vilken sköning!!! Hahahaha!!! Mycket glad

Näh, nu ska jag ut i solen en sväng innan träningen!!!
Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0