Trött...

Är bara förnamnet...
Jag är verkligen dödstrött... Sömnig
Fick en timmes sovmorgon imorse, skulle till Stockholm på möte... Jag skulle bli hämtad strax efter 9, jag vaknade 08:50!!! PANIK!!! Förvånad
Det ordnade sig ändå och jag var klar när hämtningen var här, men ändå...
Fick ju allergitabletter mot eksemen igår, de verkade direkt!!! Vilket är grymt bra, en av biverkningarna skulle vara trötthet och den slog till direkt den med!!!

Så nu är det soffan och Grey's, strax blir det sängen!!!

Läste att min favorit, Marcus Allbäck, kommer hem till Sverige och spelar för sin moderklubb Örgryte!!! LÄCKERT!!! Synd bara att de inte spelar i Allsvenskan, då har jag kunnat se han live både i Gävle och Sundsvall...!!! Men jag får väl ta och bege mig till västkusten för att se honom... Glad med tungan ute 

Och Margot ska på fest!!! Tror ni att jag är nöjd...???!!! Glad med tungan ute


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0