Vår!!!

Men vilket härligt väder det är ute!!! Sol
Det är ju riktig vår!!! Hoppas att det får vara såhär ett tag nu...
Har varit ute på en 2-timmars promenad, Söderhamn-Söderala tur och retur, och jag har minsann sett två vårtecken; tussilago och motorcykel!!! Förvånad

Nu är jag nyduschad och ska diska och fixa lite mat nu...
Sen blir det bara soffslöande resten av kvällen... Ska bli skönt!!!

Har ju mp3-spelaren fulladdad när jag går och tror ni inte att ja hittade en textrad som passade idag också...
Gary Moores gamla Empty Rooms;
"You hope that HE will change his mind, but the days drift on and on..."
Jag är som loppan... LEVER PÅ HOPPET!!! Blinkning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0