Ångest...

SEMESTERN ÄR SLUT... ='(
Jag vill verkligen INTE börja jobba imorron... Fy tusan!!!

Och vilken skiva det blev igår!!!
Hur kul som helst!!! Mycket folk och trevligt folk i blandade åldrar...
Det gick bra med klänningen också, trots att det inte var särskilt varmt... Det var några som frågade om jag inte frös, men har man lite innanför västen så klarar man sig LÄNGE!!! =)
Slutade dricka kl 7 imorse... Nån som är förvånad...???!!! =o
Fattar inte varför jag inte kan sluta dricka i tid, som alla andra...???!!! Nej, för om nån annan fortfarande dricker så måste jag också göra det... =D
Och vad gör det om 100 år då egentligen???!!! INGENTING!!! Sällskapet var ju hur trevligt som helst, då finns det väl absolut ingen anledning till att sluta...?!
TUSEN, TUSEN TACK FÖR EN TOPPENKVÄLL/NATT I LADAN!!! ;) Jag kommer gärna tillbaka!!!

Har som ni säkert förstår varit rätt sliten idag...
Men efter fotbollsträning och lite mat så kan jag nog somna gott nu!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0