Äntligen helg!!!

Efter en skittrög arbetsvecka... =(
Såå skönt nu!!!
Lunchbuffén var grymt god!!! Kan varmt rekommenderas!!! Men jag höjer ett varningens finger för att man blir tokmätt!!! Jag behöver inte äta nåt mer på hela helgen tror jag!!! ;) Det är verkligen tur att jag ska träna snart, hoppas bara maten har sjunkit så att jag slipper håll!!! =)
Lyssnade på OS-tennis på radio (vi har ju ingen tv där) på eftermiddan... Och jag tror fan jag har en ny favoritsport!!!
Jäklar vad det var spännande!!! Såg upplösningen på tv nu när jag kom hem och det blev ju svensk seger till sist!!! Läckert!!! Efter över 4 timmars spel, grymt av killarna att vara fokuserade och kunna avgöra efter så lång tid!!!

Ja, det blir en lugn helg som sagt...
Ska bli så mysigt!!! ♥

Ha det bäst allihop!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0