Att jag ALDRIG lär mig...

34 år...
Och är så jävla blåögd att jag blir förbannad!!! =@
Jag undrar vad jag gjort för fel som förtjänar att bli ljugen för hela tiden...???!!!
Finns det verkligen inga vettiga människor (läs killar)???!!! Jag verkar då INTE hitta på dem i alla fall...
När jag frågade om min inbjudan till DIN fest så svarade DU mig att DU tyckte om mig så jävla mycket... Verkar ha gått över fort det DU!!!
Det jag fick höra och se ikväll bekräftar mina misstankar...
Varför i hela helvete kan DU inte säga som det är???!!! "Det finns fortfarande ingen annan..." Men kyss mig därbak!!! DU har inte behövt kommenterat det i mitt sms överhuvudtaget... JAG VET JU ATT DET FINNS NÅN!!!
DU
är fan värre än han innan, han som DU själv klagade på... Men DU är ju inte ett dugg bättre, ni är samma skrot och korn!!!
"Jag hör av mig mer när allt lugnat ner sig", skrev DU...Är det meningen att jag ska sitta här och vänta på att DU ska må bättre, för DU mådde ju så dåligt... Stackare!!! DU mår inte ett dugg dåligt ju!!! Här har jag gått och går fortfarande och tycker synd om DIG, vad är det för fel på mig???!!! Ska genast sluta upp med det, DU är inte värd min omtanke!!!
Trodde verkligen inte det här om DIG, jag trodde att DU var mera mogen än såhär... Med tanke på din ålder så borde DU vara det också... Men jag säger LYCKA TILL!!!
Våga bara inte visa DIG på matchen på tisdag, då knäcker DU mig det säger jag!!!
Min tandborste då...???!!!
ÅH, VAD JAG GILLAR ÄRLIGA MÄNNISKOR!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0