Dagens tips...

Lunchbuffé fredagar på CFL...
OSLAGBARA!!!
Vill dock utfärda en klass 3 varning för att bli grymt mätt och trött efteråt!!! =)

Ikväll blir det fotboll i Bergvik... Derby Bergvik-Sandarne, blir nog en bra match för båda lagen har existensen att spela för...
Imorron bitti ska jag först hjälpa till med frukost till våra tjejer som spelar seriefinal klockan 12 och under matchen skall jag stå i kiosken...
Söndag har mitt lag match i Iggesund och då är det bara seger och tre poäng som gäller!!!

Virus på datorn hemma... Lämnat på behandling...
Ska jag göra resten av tiden i helgen då när jag inte har den att leka med...???!!! =S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0