Det kom en såndär känslostorm...

Över mig idag igen... =(
Det var länge sen sist...
Jag har verkligen varit duktig, jag är riktigt stolt över mig själv, för jag har legat lågt i över en månad igen...
Utan att varken setts eller hörts av...
Jag funderar fortfarande över vad fan som egentligen hände???!!! Om JAG gjort nåt fel...???!!! Vet att jag inte var särskilt smart senast vi sågs, men nåt hände långt före det... Före DIN fest som DU bjöd in mig till!!!
Finns det någon annan ändå???!!! Jag misstänker det och jag vet VEM!!!
Men varför säger du i så fall att det inte finns någon???!!!
Istället berättade du senast att en annan, som DU vet att jag varit orolig för, var borta ur ditt liv...???!!!
Näh, jag blir inte klok på det här!!! =(
Det är ingen idé att överhuvudtaget fundera på det här, jag vet det... Men ibland kommer det över mig bara!!!
Undrar just om DU kommer att höra av dig som DU lovat... Och vad ska DU säga då egentligen???!!! Kommer DU bara att låtsas om som ingenting, eller kommer DU att förklara dig???!!! Och hur ska jag reagera???!!! Ska jag bara svälja allt???!!!
Finns hur mycket frågetecken som helst...

Matchen igår var en riktig höjdare att se på i alla fall!!!
VI vann med hela 10-1!!! GRYMT BRA GJORT TJEJER!!! =D
Jag väntar och längtar tills imorron, då VI ska vinna!!!

Nu väntar middag, pasta med köttfärssås på menyn idag... GOTT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0