Förlåt...

För mitt ovårdade språk igår...
Jag var en aning förbannad!!!
Och jag är det fortfarande för jag tycker inte att jag är värd att bli behandlad såhär...
Men det känns ändå bättre idag, för jag fick höra nåt som gör att det inte känns lika farligt som igår...
Jag vill egentligen inte bry mig om DIG, men hur lätt är det att låta bli...???!!! =S
Funderar en hel del!!!

Tänkte tvätta och städa lite nu efter jobbet, men det var upptaget i tvättstugan och då försvann all min lust...
Jag vilar lite middag istället få se om det kanske blir en promenad sen, jag vet inte... Gjorde ju en löprunda med Eva på omkring 5km igår så jag kanske har rätt att vila idag, vi tränar ju både onsdag och torsdag sen...
Måste gratulera tjejerna också som kammade hem ännu en 3-poängare igår mot Iggesund... Nu vette tusan om det finns något lag som kan ta ifrån oss seriesegern...???!!! =D
Men man ska ju aldrig ropa hej förrän man är över bäcken... Vi avvaktar väl några matcher till... =)

Så har det gått nästan en halv vecka igen... Det är full fart mot helgen!!!
Det blir två dagars fest igen och den som bjuder mig på nåt annat än öl, den skjuter jag!!! ;)

Det pågår en frenetisk planering inför en resa över nyår...
Hoppas verkligen att det löser sig!!!
Och faktiskt så verkar det ordna sig snabbare än jag trodde!!!
Jäklar vad det ska bli kul!!!
Hoppas, hoppas vi kan boka imorron!!! =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0