Gävle...

Nyss hemkommen från en shoppingtur i Gävle med Eva...
Det blev en snabbis... Åkte efter jobbet och kom hem ungefär 3 timmar senare, nöjda och glada så vi får ändå säga att vi jobbat bra!!! =)
Hon var ute efter kläder till ett bröllop som hon ska på och jäklar vad snygg hon blev!!! Kommer ta över hela tillställningen!!! =D
Själv köpte jag lite kläder till Agnes som hon skall få imorron!!! ♥
Jag provade en grymt snygg jeansklänning på Lindex, men den satt som korvskinn och jag VÄGRAR köpa en större storlek så det fick vara!!!
Ska INTE köpa en klädpalta innan jag gått ner minst 5kg!!!
Vi tog en fika på Subway innan vi åkte hem, jag bjöd som tack för skjutsen!!! ;P
Mysigt värre var det, måste göra om det - snaart!!!
Nu blir det bara soffläge och Ghost Whisperer, hon är ju såå snygg - Jennifer Love Hewitt!!!

Såg DIG i tidningen idag, från matchen igår...
Mmmm, DU är BRA läcker i matchdräkten!!! ;P

Ps. Min nya favoritfärg är lila... Ni vet vad det betyder va???!!! SISTA CHANSEN / DESPERAT... ;)

Fick ett bevis imorse på att jag verkligen är desperat också... Ett sms från en kompis som sa; "Alltså, det var en kille som ringde och sökte dig... :O"
Klart som fan att man blir nyfiken och jag tänkte vem ringer till henne och frågar efter mig...?!
Men jag fick svar från henne där det stod; scrolla ner och läs vidare... =D
Jahaja, och där stod; "är du så desperat att du inte ens hinner läsa klart meddelandet???!!!"
Vad säger man???!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0