Regn, regn och åter regn...

Hur mycket finns det egentligen???!!!
Det blåser och är skitkallt dessutom... Grått och tråkigt... Värsta höstvädret... =(
Ingen match ikväll heller... Grrr!!!
Jag som var tokladdad!!! Skulle bli så kul, det var ju en hel evighet sen jag spelade en match!!!
Sitter här med min gröttallrik och laddar upp...
Jaha, vad ska man göra istället då...???!!!
Nån som vill mysa i soffan med en film då???!!! =P
Knappast, jag får nog minsann klara mig själv ikväll också...

Det har gått rätt bra på jobbet idag i alla fall...
Dock lite trögt att komma upp imorse, men det är ju å andra sidan ingen ovanlighet...



Kommentarer
Heléne

Tack för uppmuntran :) är inte nå bättre idag. Har fått mkt att fundera över. Har fått tid hos läkare,för mitt dåliga blodvärde,min onda å tröga stackars mage,o mitt stackars "underlife", spiralen spökar igen :( Skit tjatigt! Nu äter ja nästan ingenting,för allt ja äter blir ja dålig av,typ..så då e d ju inte konstigt man blir deprimerad å mår Skit. Vill bara bli bra,å må bra inför Livia oxå...man försöker så gott d går,blir yr varje gång ja lyfter upp henne pga mitt låga blodvärde/blodtryck. Sängen nästa!

2008-08-04 @ 22:07:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0