Så där ja!!!

Ännu ett träningspass avklarat!!! =)
Fotboll på schemat idag... Och vilket tempo!!!
Det är inte dumt att skrämma igång kroppen emellanåt, det sitter i flera dar...
Trodde igårkväll att jag skulle kunna somna lätt...
Pyttsan!!! Jag var trött som en toka, men tji att somna... Sista gången jag tittade på klockan var den 01:30 och då hade jag fortfarande inte somnat... =(
Måste ändå säga att det känts oförskämt bra i kroppen idag, trots gårdagens monsterpass!!!
Lite stelt nu efter kvällens träning, men det ska ju kännas att man tränat också...!!! =P

Så har jag nästan avklarat ännu en arbetsvecka... Bara en dag kvar och sen är det helg!!! Såå skönt!!!
Ruskigt vad tiden går fort!!!
Och vad händer i helgen då månne???!!!
Ja, det står skrivet i stjärnorna... Men nåt bus ska det väl ändå bli...???!!! =P

Annars så går jag mest omkring och väntar...
Kan inte säga annat än att det vore läckert... ;)


Kommentarer
Heléne

Japp finns någon matlåda kvar :) Skit gott är e,måste pröva göra d nån gång :) vilken j-vla piss väder d blev idag då! :( tur att en annan inte ska fiska kräftor :) Ja å Livia ska på Lindex idag å pröva en tunika som ja la undan igår. .tänkte ha den på festen imorrn,en svart å lila. Hittade ingenting i Hudik :( Funderar på den orangea på dopet,älskar orange,är ju lite så i håret oxå :) oj skulle behöva fixa d oxå.Shit! Hur ska ja hinna d? D finns inte en sportmössa. Men du ha en trevlig helg!! Så hörs vi

2008-08-08 @ 08:35:54
Hella

Ja jättelätt,därför vi äter den ganska ofta;) Regnet har slutat,men känns som renarama hösten ju :( en annan har ju turen nu förtiden att ligga inne me mitt härliga sällskap Livia å bara mysa :) men vi busar imellanåt oxå :) hon e ju så härlig nu skrattar å skriker mest hela tiden..sådär glatt skrik. Tror hon börjar höra sej själv å testar :) men du nu ska ja hänga tvätten men ha så kul du me,va d nu blir. Cruising kanske?! :)kram kram

2008-08-08 @ 13:13:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0