Skitväder!!!

Jag har då ALDRIG vädergudarna på min sida när jag bestämmer mig för att ha klänning på mig till fest!!! Grrrr!!!
Förra gången det begav sig, ni vet den där berömda festen i maj, då snöade det ju!!! Vilket jag hoppas är helt riskfritt idag ändå!!!
Men vädret till trots så tänker jag ha klänning!!! Jag är ju en tuff tjej!!! ;)
Ska till Lynäs ikväll på 3x35 årsfest... Mycket, mycket trevligt!!! Lite förbus hos Malin i Vannsätter först...

Det blev en dag på stan igår i alla fall...
Salladslunch på Furan med Rosa och Sussie... Gott som vanligt!!! =)
Sen lite inköp inför kvällens partaj, dryckesförrådet skulle ju fyllas på och lite presenter skulle inhandlas förstås!!!

Nu ska jag förbereda lite inför kvällen...
Ha en trevlig lördag!!!  =)



Kommentarer
Junitjej

Här regnar det också idag. Trist, men markerna behöver verkligen vatten nu.

2008-08-02 @ 10:27:56
URL: http://junitjejen.se
Heléne

Hej! Visst är d väl tråkigt me regnväder,d ser ut som d slutat nu :) men nå snö ser ja inte till :) ha ha.Gud va kul me fest,ska nästa helg vi på 2*30årsfest. Kul kul! Ja men visst,ja e på me träning på active till hösten,prata just om d me en kompis. Då blir d hårdträning! Me personlig tränare å grejer till att börja me iaf :) har gått upp 2kg igen :(är jättedeprimerad å har ingen lust me nåt..inge kul alls! Kan inte ha nå kläder,vill inte köpa nya heller.Nu ska ja fasen ut på en promenad,bara för d :)

2008-08-02 @ 12:18:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0