Slut som artist...

Ja, det kan man gott säga att jag är...
Åh, vilken helg!!! Tvådagars festande är tufft alltså!!!
Och måste erkänna att det blev rätt mycket FÖR MYCKET av det goda i lördags...
Vi skulle ha stannat vid EN varsin Tequila Rose istället för 3-4... Flaskan är så gott som slut, vi delade den på 3 personer!!!
Fyy, vad jag mådde dåligt!!! Hoppas att jag lärt mig en läxa nu i alla fall!!! =)
VI FICK ÅKA RAGGARBIL IGEN!!! Det är ju såå läckert!!!
En sväng in på krogen också, men hem rätt snart... Bra gjort av mig där i alla fall!!!
TUSEN TACK FÖR ÄNNU EN TOPPENKVÄLL!!!
Synd bara att äldsten inte kan uppföra sig riktigt... =(

Igår var jag på fotboll i Bergvik...
Alltid lika trevligt... ;)
Sen efter det var det träning och det kändes mina vänner att det blivit mycket alkohol i helgen, för fy fan vad tungt det var!!!
Har infört en ny söndagstradition också... 
Middag med familjen Tranberg!!! ♥ Igår blev det Aspendos och förra söndan Rosa Pantern... Undrar just var vi tar vägen efter bortamatchen mot Näsviken på söndag???!!! =)

Ikväll måste jag röja efter lördagens skiva... Jag orkade inte igår, för jag var helt slut!!! 
Sen match i Mohed, 3an möter Edsbyn... Ser fram emot att se er ta hem 3 poäng ikväll tjejer!!!
Själv laddar jag för min första fotbollsmatch på 7 veckor på onsdag, vi tar emot Viksjöfors hemma i Mohed... Kommer jag ihåg hur man gör månne...???!!! ;P Ska bli jäkligt kul i alla fall!!!
Synd att det är just på onsdag, för annars har jag nog hängt med i Bergviksbussen till Ramsjö!!! ;P Vore heller inte helt fel...!!!

Back to work!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0