Torsdagkväll...

Det är snart helg igen!!! Skööönt!!! =)
Har tränat fotboll ikväll... 2 timmar... I regnet... Jag fattar inte hur det orkar hålla på att regna hela tiden...???!!! =(
Inte nog med det så blir jag så besviken på lagkamrater som inte har det minsta lagmoral utan bara tänker på sig själva... Börja med nån annan sport, en individuell så slipper ni tänka på oss andra!!! =@
Själv får jag jättedåligt samvete när jag tvingas tacka nej till förstalaget för att jag planerat annat... Det känns som jag sviker både laget och tränarn... Och då är jag inte ens given i det laget, jag har ju liksom andralaget att tänka på... Det är ju där jag har mesta speltiden, kan ju inte vara tillgänglig jämt... Det är skitsvårt när man är precis på gränsen...
Så märker man sånt här... Fy vad jag blir lessen och besviken... =(

Har kollat Ghost Whisperer på tv och nu ska ja nog somna till nån film...

Sen vill jag fortfarande hävda att killar med skäggstubb är det sexigaste som finns... =P
Eller vad säger du, Hanna...???!!! ;)

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0