Vattenskidor, kubbspel & korvgrillning...

Jorå, det var kvällens träning det!!! =)
Så jäkla mysigt, vi var där i 3 timmar!!!
Det var rätt många som åkte vattenskidor och var grymt bra på det också!!! Trots att många aldrig hade åkt förr...
Bra jobbat tjejer!!! =D
Jag åkte inget... Inte vågar ju jag visa upp mig så, jag som aldrig åkt förr... Men korven var god i alla fall!!! ;)

Nu har det blivit dags att sova igen...
Blir ju en tuff helg, festen börjar direkt efter jobbet imorron!!! =P

Det är rätt skönt att DU är tillbaka på jobbet också... Ordningen blir liksom återställd... ;)
SAKNAR DIG SOM FAN IGEN!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0