Vi vann!!!

Slutresultatet blev 4-0!!! =D
Sååå skönt att vinna!!!
Efter en trevande första halvlek så tog vi över kommandot fullständigt i andra och visade var skåpet skulle stå!!!
Jag var skitnära att göra mål på hörna också, men tyvärr var inte turen på min sida idag... =( Men jag tar fram det berömda tålamodet... Nästa sitter!!! ;)
Annars gick det rätt så bra, ny position idag - mittback!!! Med tanke på att jag inte spelat match på 7 veckor så tycker jag att jag får godkänt!!! Jag kom ihåg hur man gjorde!!! =)
Jag var ju inte toksugen på att spela imorse, med tanke på vädret... Men det blev ju bättre!!! Nästa motgång var att vi fick byta plan när vi kom till match, nya planen var för blöt så vi fick spela på gamla... =( Jag blev skitsur, men det var bra tändvätska dock!!! ;)

Helgen närmar sig med stormsteg!!!
Bara två arbetsdagar kvar... Jag är skitless på jobbet, nästan inget att göra så dagarna är hur långa och sega som helst... =(
Efter jobbet imorron blir det Gävle med Eva... Lite shopping ska det väl bli... Vi glider ner i hennes nya, fina bil!!! =P

Längtar som fan till helgen, Madde och familjen kommer hem!!! Då blir det massor med myyys!!! ♥


Kommentarer
Heléne

Hej! Å grattis till segrarna :) härligt! D ordnade ju till sej me vädret ändå :) vi va jätteless imorse när vi vakna,hade bestämt me en kompis att ta en morgon promenad,men regnet öste ner. Suck! Imorrn ska ja lära mej baby massage :) ska bli kul. Va mysigt att få hem syster yster,e d hon som fick barn? Nej nu måste ja sova,gonatt..å du,förstår att du tänker på allt om honom å hans tankar,stackare. Hoppas du får en bra förklaring nån gång..kram påre :)

2008-08-13 @ 23:32:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0