10 december...

Nobeldagen...
Så ikväll åker festblåsan på!!!
När de andra äter sin fina middag bestående av hur många rätter som helst, så äter väl jag en korv med risgrynsgröt och tittar på dem... =)
Haha!!! Näh, jag tror inte det va!!!

Hade mina funderingar på att gå på bandytävling ikväll... Hälsingederby, Broberg-Bollnäs...
Men näh, jag tränar istället!!! =)
Min bästa bandykompis är ju på annan ort också hon så... =)

Läste nåt intressant i gårdagens Aftonbladet...
Att kvinnor känner sig sexigast 34 års ålder... =)
Haha!!! Måste jag nog ta mig en funderare på, om jag håller med om det... Men ja... Kanske... ;)


Kommentarer
Heléne

:) ja det va otroligt kul. Men nu när man löst ett årskort på active så vill ja inte slänga ut 1000 kr på det känns det som..även fast ja ändå vill :) men men. Ja det e senaste trendträningen i USA. Hon flyttade hem därifrån i somras..Men man slänger sej inte runt stången direkt :) utan man får träna upp kroppen först så man blir lite smidigare,men små övningar på stången blev det ju men inget avancerat :) Ja vi tänkte oxå gå på bandy ikväll men träningen går före nu ;) vi kanske ses på active ikväll då.. Hej hej

2008-12-10 @ 14:11:56
Emelie

Vi får åka när det är på sävstaåsen å röja istället! Är lessen att jag missar ja :/ Du är superduktig som kör så hårt. Önska jag blir friska snart med så jag kan göra sällskap! Men efter nyår börjas det med hårdare puckor. Då är mål 1 över, sen blire beach 2009 :P

2008-12-10 @ 18:39:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0