15 december...

Och Måndag, igen...
Efter en helg som inte går att beskriva i ord...
Julbord i fredags ju... Började med en öl på tåget ner till Stockholm, då var klockan 11...
Maten serverades vid 12:30 så då fortsatte galenskapen... Snaps såklart och öl därtill...
Vi hade otroligt trevligt!!!
Drog vidare till Sturecompagniet... Betalade in mig, 160:--... Såg mig omkring lite och gick ut därifrån...
Inget trevligt ställe det!!! =(
Ett stopp på en pub och lite käk, sen tillbaka till hotellrummet och ett mycket trevligt telefonsamtal!!! =)

Lördag åt vi frukost, begav oss mot centralen för att lämna våra väskor...
Blev ju en öl där såklart, klockan var 12... =)
Vidare mot Gamla Stan och Stortorgets julmarknad... Sen lunch på Pizza Hut... Vi beställde in en pitcher till maten där...
Lite stressigt blev det då vi fick vänta lite på maten, men vi hann!!!
Han få i oss 5 öl var på tåget också... =)
Hemma var det festligheter på gång så jakten på mera öl fortsatte... Och vi lyckades!!! =)
Vet inte om jag ska säga att det var bra eller dåligt, för jag kom då inte iväg på krogen i alla fall...
Grymt trevligt därhemma!!! Gillar sällskapet liksom... Synd att det gick som det gick för min egen del, för jag har gjort bort mig... Sabbade alla chanser till trevligt sällskap!!! Tyvärr!!! =(             
FÖRLÅT ÄR VÄL DET MINSTA JAG KAN SÄGA!!!
Denna veckan kommer nog inte IOGT-NTO att ringa, utan nu blir jag nog tvångsintagen på Länken eller AA...
Skulle jag förmodligen behöva också!!!

11:25-tåget till Stockholm idag igen... Ingen öl!!!
Genomgång av nya arbetsuppgifter...
Planer fanns ju på att göra nåt trevligt ikväll också, men jag tackar nej till det... Jag orkar inte, har knappt sovit alls inatt...

Nån som vet vart jag gjorde av mina pengar i lördags då...?!
Kan inte hitta dem... =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0