16 december...

Förhoppningsvis en mycket bättre dag än 15 december...
Trött som bara den, trots att jag somnade före 22 igår...
Men det är ju tisdag, så det är ingen ovanlighet!!!

Boxning ikväll igen, undrar om inte Eva kommer bli sönderpepprad ikväll också... Känns så!!! =)
Antar att vi båda kommer ge och få ta smällar som aldrig förr!!!

Nästan bara en vecka kvar till jul också...
Som vanligt så har jag julklapparna klara i tid!!! =)
Har inte införskaffat en enda...




Glöm inte att skicka julkorten idag heller!!!


Kommentarer
Elin

Samma här med mig ;P har inte köpt en enda. Tänk att man lär sig aldig ;) Men julkorten har jag skickat :)

2008-12-16 @ 10:54:59
Ullis

SV: D där mä julklapparna hör till lite åxå... =) Ska va i sista stund... D värsta mä mig nu ä att ja inte har nåra som helst idéer heller... =S

Ja antar att d ordnar sig te slut ändå!!! =)

BRA JOBBAT ELIN!!! Ja ska skriva mina ja åxå så de kommer iväg i tid! =)

2008-12-16 @ 11:28:51
Millan

Åå ge mig box! Hittat pengarna än? Kraaam

2008-12-16 @ 15:58:15
Elin

Haha jaa prec :) Var och handla idag. Nä det har inte jag heller vet inte alls vad jag ska köpa åt mamma?;P Bra Ullis att du skriver dom idag :)) Kraam

2008-12-16 @ 20:08:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0