18 december...

Och vad är det för fel på vädret???!!! =(
Inte konstigt att man blir deprimerad...
Grått, mörkt och tråkigt... Halt och jävligt... Snön är snart borta!!! ='(
Förra helgen som det var såå fint!!!

Två avsnitt av Private Practice blev det igår, sen var jag så trött...
Men tror ni jag somnade direkt?! Tittade på klockan vid 1-tiden sista gången så jag är inte direkt världens piggaste idag heller... Men, men... Snart kommer lite skön och välbehövlig ledighet i alla fall!!! =)

Fotbollsträning ikväll, ska bli kul!!! Lite besviken över att det inte blir nån Core innan, men jag får väl försöka stå ut!!! =)

Snart dags för lunch igen... Gårdagens med Signe var mysig med kycklingsallad på Furan!!! Mums på det!!! Måste vi göra fler gånger!!!



Och smset då...
Vad är det att fundera på egentligen...?!
Är ju bara ett sätt för mig att be om ursäkt för mitt bedrövliga beteende i lördags... Det är väl bra?!
Men jag är expert på att krångla till saker...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0