19 december...

Äntligen fredag!!! =)
Ska bli skönt med helg!!!
OCH LUGNT SKA DET BLI!!!
Bandy ikväll... Utan glögg och annan alkohol...
Får se hur de andra tjejerna gör... =)

Imorron blir det en shoppingtur med mor & far till Färila...
Hehe!!! Lite julmat som ska inhandlas och ett besök på köpingen i Ljusdal ska det minsann bli... =)
Och tandborsten då, hur gör hon med den då är det säkert nån som tänker nu... ;)
Jag struntar faktiskt i den... Bäst att passa på när den känslan infinner sig!!! Tar upp den diskussionen vid ett senare och bättre tillfälle...

Lämnade tillbaka min trasiga skinnkjol på Lindex igår...
Fick pengarna tillbaka... Men jag vill ju ha en ny!!!
Har via kundtjänst nu fått veta att den finns i Gävle och Valbo!!! =)
Nån som ska dit som kan hjälpa mig???!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0