1:a december...

Shit, va tiden går fort!!!
Och nu kommer den bara springa fram till jul...!!!
Bra, så vi kommer till Vemdalen nån gång!!! Har väntat länge nog nu!!! =)

Har nyss klämt andra halvan av gårdagens bakispizza...
Satt fint idag också!!!
Är trött som en toka idag, det kommer efter känner jag...
Undrar hur DU mår, som haft tuffare helg än mig? Ska nog kolla läget under kvällen... Förbered dig!!! ;)
Först ska jag pumpa efter jobbet, Andreas har lovat ett nytt tuffare program idag så det ska bli riktigt spännande!!! =P
Sen har jag en hel del att ta reda på hemma också... Ett och annat som ska diskas och golven behöver nog få sig en rejäl omgång!!! =)

En kopp kaffe på maten nu!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0