22 december...

"Det är måndagmorgon och mitt huvud känns så tungt"...
Hur trögt som helst imorse... =(
Det blev ett avsnitt av Private Practice efter filmen igår... Somnade till och var hur trött som helst... Stängde av datorn och kröp tillbaka i sängen... OCH TOTALT TJI ATT SOMNA!!! Jag fattar inte vad det är för fel...?! Nya sängkläder och allt, brukar ALDRIG vara några problem att sova då... =/
Och när man ligger där och tvinnar sig så kommer ju alla frågor och funderingar som på löpande band; ska jag göra si? Eller ska jag göra så? Varför sa jag inte det? Ska jag säga det? I oändlighet... Såå tråkigt!!! Längtar efter ledighet nu, det ska bli grymt skönt!!!

Årets sista pump-pass ikväll med Mia!!! =)
Då jäklar!!!

Mamma är till Gävle idag och ska åka till Valbo och hämta skinnkjolen till mig!!! =D

Dagens stora fråga; silvershampoo eller ny hårfärg...?! Vill ju vara blond, men inte gul/orange... Fast jag skulle kunna vara brunett också...
Ett världsligt problem... =S



Kommentarer
Holm

Blont om jag får bestämma... =)

2008-12-22 @ 14:01:11
Ullis

Sv: D blir fortsatt blont... =)

2008-12-22 @ 14:22:02
Holm

Det är bra! Då kan jag slappna av här... ;)

2008-12-22 @ 14:25:06
Emelie

Jag röstar för brunett ja :P Då kan ingen anklaga oss för att va dumma fulla blondiner i vemdalen :P

2008-12-22 @ 14:38:46
Ullis

Sv: Åjåjåj... Nu blev d svettit... =) Men ja har redan köpt mera slingblekning så d förblir blont Emelie... =/

Å näre gäller full å dum så vette fan om d ä hårfärgen d sitter i... ;P Hahah!!!

Har ju haft en å annan dum fylla som brunett åxå!!! Nyår förra året t ex... =)

2008-12-22 @ 14:43:20
Malin

Hahaha...hahaha:D

Tror jag skrattar ihjäl mej:D

En annan är ju natur brunett å jag har då aldrig varit blond!!! Å inte fan kan jag bete mej för det!!!

Trodde föresten att man skulle få se dej nere på stan, så man kunde få ge dej en riktig julkram...men inte då:(

2008-12-22 @ 18:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0