23 december...

Dan före dan och paniken infinner sig...
Fick inte fram en enda tomte igår heller... =(
Jag fattar inte var tiden tar vägen?!
Tur att jag slutar lite tidigare idag i alla fall, för jag antar att jag inte är ensam om att vara på jakt efter julklappar... =/
Gruvar mig lite om jag ska vara ärlig, lite drygt att trängas med en massa folk!!!
Men... SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA!!!
Har inga idéer heller riktigt... En bara, men det är ju en hel del kvar...
Nåja, det löser sig!!!
Har i alla fall ingen träningsvärk så jag orkar bära kassarna själv, ifall att nån hade tänkt hjälpa mig...?! ;)

Och håret då...
Inte bra, men i alla fall något bättre... Nu kör vi såhär!!! =)

Längtar tills ikväll när allt är klart, jag får slå mig ner i soffan med skinkmacka och julmust...
Lite glögg också kanske...
Tråkigt att göra det ensam bara, men livet är sånt!!!
Fan, skulle ju kyla ölfatet också... =/
Spar det till imorron då...

Nu måste jag jobba, chefen vet att jag smygbloggar och kollar mig nu... =)


Kommentarer
Holm

Hur ser det ut, är soffan, skinkmackan & julmusten inom räckhåll, eller? :)

2008-12-23 @ 19:19:38
Ullis

Sv: Har nyss kommit hem... Julklapparna va klara på drygt 3,5 timme!!! =D

Har gjort lite annat sen åxå...

Skinkan ska strax in i ugnen... Väntar bara på rätt temp nu! =)

Har precis öppnat en julpyntningsöl, för NU ska tomtarna fram iaf!!! =)

2008-12-23 @ 20:26:38
Holm

Bra jobb Ullis! Tror du fixar det. Ja klockan är ju bara barnet... =)

2008-12-23 @ 20:36:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0