24 december...

JULAFTON!!! =D
Det är hur mysigt som helst att vakna, saknar dock att gå upp och tända granen... Annars är det en speciell känsla just på julaftonsmorgon...
Strumpan var tom imorse tyvärr... =(
Pappa och jag pratade igår om hur det var för NÅGRA år sen... =P
När jag liksom bodde hemma... Hängde upp ett par STRUMPBYXOR på sängkanten för att tomten skulle ha nåt rejält att stoppa sina klappar i...
Och på morgonen när jag vaknade (efter att ha legat vaken på helspänn nästan hela natten) och blev överlycklig när det låg ett 2-pack 90-minuters Maxell kassettband och en påse Twist däri!!! =D
Då var julen räddad liksom!!!

Nu lite frukost, sen hopp i duschen...
Vidare till familjen i Söderala med god mat och trevligt sällskap...
Saknas lite och jag vet inte hur jag ska överleva riktigt... Men det kommer gå!!!
LÄNGTAR SOM FAN EFTER ER!!! ♥ Hoppas ni får en mysig jul!!!

Och nu från mig till alla er; EN RIKTIGT GOD JUL!!!
Ser du stjärnan i det blå...
Allt du önskar kan du få...


Ska bli spännande att se om tomten hört mig...!!! ;P


Kommentarer
ingela

God Jul my friend! Hoppas att tomten hörde dig och du fick det du önskat annars får vi ta i med hårdhandskarna tills nästa år ;)

Jag blev så sugen på trolltyg att jag beställde av Jim och han ska bränna den :)

Lite trolltyg blir det väl imorrn oxå va?

Ha d bra vi hörs- kraam!

2008-12-24 @ 23:41:56
Heléne

Tack så mkt :) God Jul på dej med..hoppas du fick många fina julklappar :) det fick vi..Livia fick mååånga kram kram

2008-12-25 @ 00:57:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0