25 december...

Juldan...
Shit, tiden går såå fort!!! Vips så var julafton över...
Fick lite julklappar jag också...
Har ju önskat mig en blender länge och jag fick en!!! En rosa!!! =)
Pengar...
Lotter... Dock helt utan vinster, måste ha en grym tur i kärlek!!! Haha!!! Eller inte...
Pyjamas och ullstrumpor, så jag slipper gå naken i Vemdalen... =)
Armband...
Lite smått och gott som ni märker... =)

Har nyss laddad ölpumpen och tagit mig ett glas...
Fest ikväll... Tjejerna kommer hit!!! Ska bli kul!!!

Och besvikelsen är stor...
Är det för mycket begärt att svara på en önskan om God Jul...?! ='(
Min gamla kompis svarade i alla fall... Lite simpelt, men ändock ett svar...
Fick hur många önskningar själv om en God Jul från alla möjliga håll och kanter...
Tusen tack alla underbara!!! ♥

Näh, nu har jag lite disk och tvätt som skall tas rätt på...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0