26 december...

Och julen 2008 är snart slut... =(
Ser fram emot nyårsfirandet nu på onsdag... Nästan en hel vecka i Vemdalen... 82 personer... KOMMER BLI SKITKUL!!! =D

Festen igår var ju lika lyckad som vanligt!!! =)
Lite spill och ett glas i kras... Precis som det ska vara!!!
Trevligt sällskap också!!!
TACK FÖR EN ÄNNU TOPPENKVÄLL!!! ♥
Mycket folk på krogen, kul att träffa såna som man inte sett på länge!!!
Lite tokigt blev det också såklart... Många tårar som forsade utför kinderna på hemvägen... ='(
Kan inte hjälpa att jag känner såhär!!!
Mitt nyårslöfte är följande; att aldrig mera bli kär!!!
Jag börjar nästan undra om det står nåt i min panna...?! =/
Hur lyckas jag hela tiden...?!

En trög dag idag...
Blev en promenad på 1,5 timme i alla fall... Skönt väder!!!
Sen en bandy på tv och en varm dusch...
Nu sitter jag här och fantiserar om en pizza... Undrar vad jag ska göra åt det...?!


Kommentarer
Emelie

Ullis, killar!! Fan. åh ja det va trevligt igår :) 1,5 h? åh skönt å bra. själv kom jag i form på annat sätt. åh kul! så jävla skön stämning önskar du hade fått uppevt det med ;)

2008-12-26 @ 20:02:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0