28 december...

Söndag...
Pigg idag också... SKÖNT!!! =)
Spänd av förväntan inför morrondagens resa!!! =D
Ska bli så jäkla kul!!! Skönt med lite miljöombyte!!! Ren och klar fjälluft som rensar hjärnan skadar inte!!!

Har ätit lite frukost och ska göra mig klar för att åka till E-center en sväng...
Behöver handla lite shit att ha med på resan, dasspapper bland annat! =)
Sen har jag ett födelsedagskalas som jag skulle behöva ta itu med idag, födelsedan är egentligen imorron men då är jag inte hemma...
Och fotbollsträning kl 17.00...
Fullspäckat schema med andra ord!!!
Måste ju ta tag i packningen också!!! =P

Det är ju fan skidåkning på tv också... Ojojoj... Hur ska jag hinna med allt!!!?! =)


Kommentarer
Holm

Fjällvärlden är alltid ett säkert kort! Ja det är verkligen en "Lisa för själen" att vistas där uppe!..

2008-12-28 @ 13:06:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0