29 december...

Måndag och ledig!!! =)
För många var det säkert lite ångest igår, för att komma tillbaka till jobbet idag efter några dagars skön ledighet...
Min ångest får vänta ett tag till, för jag är ledig i 1½ vecka till!!! =D

Har bara necessären kvar att packa nu, sen ska jag försöka snygga till mig så är jag klar att åka sen!!!
SPÄNNANDE ska det onekligen bli!!!
Och ett hejdundrande nyårsfirande med mig och 81 andra partyglada team 42:or!!! =D
Känns som att vi kommer ta över hela Vemdalen!!!

2008 har varit ett bra år...
Otroligt många roliga saker har hänt, flera trevliga fester och massor av underbara människor!!!
Höjdpunkten var i juli då snackpåsen Agnes kom till världen!!! ♥ Shit, va jag längtar efter er nu!!! Tur ni kommer hem snart så vi får jäsa lite!!!
Hoppas att 2009 blir ett lika bra år!!! Lite mera kärlek och mindre sattyg är ju att önska!!! ;)
(Se där, nu har jag redan glömt mitt nyårslöfte om jag önskar mig kärlek... ;P)

GOTT NYTT ÅR ALLA!!!
Ha en superbra avslutning på 2008 också!!!
Vi hörs igen 2009!!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN IDAG OCKSÅ, MARCUS!!! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0