5 december...

Det är fredag!!!
Termometern visade på -6 imorse...
HÄRLIGT!!!

Agnes blir 5 månader idag ♥, shit vad tiden går fort!!!
Har bokat in mig på funktionell pump ikväll också, har ju inget annat liv så varför inte passa på att träna...?!
Det får mig ju att må bra!!! =)
Skulle behöva ta itu med lite städning hemma också... Kanske hinner göra det innan det blir soffmys ikväll...



Ah, vill inte bry mig... Fattar inte varför jag gör det... Men helt ärligt och direkt från hjärtat så gjorde det fan ont!!! Usch!!! =(
Alla mina farhågor från i somras besannades nu på morron...
DU är ju inte värd att bry sig om...!!!
Känns så jävla taskigt att DU ljugit för mig... ='(
Från och med NU ska jag låta bli att tänka på DIG överhuvudtaget!!!

SKA MINSANN SE TILL ATT HA ANNAT ATT TÄNKA PÅ!!! ;)


Kommentarer
AnnSo

Städar gör jag o Valter oxå. Å du, bry dig inte tänk på vad "Fråga Olle" skrev ;)

2008-12-05 @ 09:41:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0