7 december...

Andra advent... =)
Det är rätt tidig söndagmorron, jag är vaken och pigg och frukosten är på gång!!!
Jag gillar det här egentligen, det med att vara pigg när det är helg!!!
Men jag gillar även kroglivet och man kan ju missa nåt när man inte är där!!! =S
Hoppas att jag inte gjorde det igår!!! ;)

Måste packa lite innan jag åker också...
En väska för träning ikväll (ifall att, har inte bestämt mig än...)
En väska för pump imorron...
Och en väska till jobbet imorron, vi ska ju jobba också Nellie och jag... =)

Det är lite skidor på tv idag också, staffetter... Trevligt!!!

Frukost och tända andra ljuset nu!!!




On a dark desert highway,
Cool wind in my hair...
Warm smell of colitas,
Rising up through the air...
Up ahead in the distance,
I saw shimmering light...
My head grew heavy and my sight grew dim,
I had to stop for the night...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0