Åh trött...

Shit, vilket pass!!! =)
Först 25 minuter på löpbandet i kuperad terräng...
Sen ett mosterpass á la Mia med pump...
Nu jäklar har jag då gjort rätt för julmat, godis och allt därtill!!! =)
Inte mycket till kraft i armarna nu så vi får väl se hur det ska gå med julklappsinköpen imorron...
Vem ska bära kassarna när inte jag orkar?!
Fan, Malin att jag missade julkramen idag!!! =( Vi kanske ses imorron istället?! Ska titta efter dig minsann, för kramar tackar jag INTE nej till!!!

Sitter här nu och har ätit ugnspannkaka så den längtan är i alla fall borta... ;)
Och har nya slingor i håret, det är dags att kolla dem nu...
Håll tummarna!!!


Kommentarer
Malin

Ja gör det:) Är på jobbet(Hollywood) hela dan fram till 16-17 tiden, sen blir det lite helg för mej!!! Annandagsrea väntar:S Kan bli hur galet som helst. Jobb hela helgen å nån dag in på nästa år innan ledighet!!!Men det är skitkul:D

2008-12-22 @ 23:51:49
Ullis

Sv: Åjj, Hollywood... Trevlit!!! Skulle ja letat utan att veta så har ja då letat på fel ställe, d erkänner ja!! =)

Men då ska ja titta in å sno åt mig en kram, d kan du ge dig på!!! =)

2008-12-23 @ 09:03:31
Anonym

Tack för kramen!!!

Ha en riktigt mysig å härlig jul=)



2008-12-23 @ 19:13:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0