Andra halvlek...

Är också över...
Skönt!!!
Nu får jag godkänt den här veckan också!!! =)
Kul träning idag med mycket spel!!!
Nu måste jag fylla på lite energi igen... =)

SOVMORGON imorron!!! =D
Tåg till Stockholm 09:25...
Det vankas julbord mina vänner!!!
Synd att maten inte brukar vara bra så jag ser inte särskilt mycket fram emot den, men resten!!! =P
Tror att det är upplagt för ännu en succé faktiskt!!!

SOFIE!!!
Hoppas du fortfarande läser här!!! =)
Jag glömde fråga dig... Hade så mycket annat som jag var tvungen att berätta...
Men du...
Jag blev faktiskt glad och rätt lugn av det du berättade för mig... Skönt att höra vad andra säger!!!
Det känns mycket, mycket bättre nu!!! Det är inte mig det är fel på!!!
Synd bara att HAN inte insåg hur bra jag skulle vara för honom... =(
Men det är hans förlust!!! ;)
Hur som helst så är det otroligt lätt att prata med dig!!! Hoppas att vi kommer ses lite mera nu!!! ;P
OCH FRAMFÖRALLT ATT DU HÄNGER MED TILL VEMDALEN!!! =)


Kommentarer
Emelie

Jag håller med, Sofie är underbar! :) Åh det är du med Ullis <3 på er båda... Men jäklans va trevligt med julbord å sthl :) Ha det jättebra.. Så hörs vi nå sen :) Kraam

2008-12-12 @ 09:25:13
Elin

Hoppas du får det bra i stockholm :) Så hoppas jag att vi syns i morgon? ;) Kraam på dig

2008-12-12 @ 10:49:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0