Bodyguard...

Yes, det blev mitt val...
Kevin Kostner är ju bra mycket läckrare än Leonardo Di Caprio så valet var egentligen lätt!!! =)
Tycker minsann att jag känner igen hans beteende också... Verkar vara nåt för män det där... Att låtsas att man inte bryr sig för att man "inte ska ha nån" fast egentligen vill de inget annat!!! ;P Hahaha!!! Nu har jag genomskådat er!!!

Träningen gick skitbra!!!
Ställde in löpbandet på "Random-programmet" och 45 minuter...
Jag kom 7,6km på den tiden i kuperad terräng och idag läste jag Hänt Extra!!! =D
Boxningen sen också var grym!!!
Jag såg ut som en halloweenhäxa runt ögonen, för all mascara rann av mig med svetten!!! =)
Och vet ni, det känns bättre nu!!! Inte bra, men i alla fall bättre!!!
Det tar nog lite tid att läka en stukad själ, eller vad säger DU - M??? Det var nära igår att du fick ett samtal för jag skulle behövt ett och annat tips... Jag vet nu hur DU brukar ha det!!! =S
Träning ÄR bra terapi!!!
Och jag är grymt glad för mina underbara vänner som peppar!!! NI ÄR GULD VÄRDA!!!


Ja och annars...?!
På fronten intet nytt... =(


Kommentarer
Malin

Fina bilder där:)

Varför har inte Colgate ringt än!!!:D

Trevligt va det iaf. tycker vi gör om det nån gång!!!Utan lill Hulda!!!

Tycker om dej mä!!!

Kram

2008-12-17 @ 08:34:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0