Dansbandskampen...

Något besviken får jag lov att säga grattis till Larz Kristerz!!!
Har röstat hela kvällen på mina favoriter Scotts... Men jag måste erkänna att jag blev grymt besviken på deras version av Duellen... =(
Den låten är ju grymt bra!!! =)
Ni vet ledmotivet från filmen Black Jack - Inget kan stoppa oss nu...
"Inatt, inatt är det du är det jag
och vi följer så lätt minsta motståndets lag
mot en himmel som har nummer sju
inget stoppar oss nu..."
Haha!!! Sitter här nu och har fyllt mediaspelaren med massor av danslåtar...
Ska göra en skiva till Vemdalen, ni kommer svimma och bli så jäkla trött på mig tjejer och killar!!! =D



Kommentarer
Elin

Ullis det skulle inte jag blivit om jag har följt med :) Sa just till mamma igår att det är många av dom där låtarna som är bra ;P

2008-12-21 @ 10:32:37
Ullis

Sv: Hehe! Visst då!!! =)

Å du skulle ju ha vart mä du å!!! =)

2008-12-21 @ 15:50:17
Elin

Jaa :) Jaa men det blir väl fler gånger får jag hoppas? :)

2008-12-21 @ 17:05:30
Ullis

Sv: KLART D BLIR FLER GÅNGER!!! =D

2008-12-21 @ 21:54:48
Elin

Vad bra :)

2008-12-22 @ 10:39:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0