En bit på väg...

Jättedisken är avklarad...
Golven får vänta tills imorron!
Jag har inte tid nu... Har mat på spisen som jag tänker äta till Färjan...
Sista avsnittet idag ju och det kan ju inte missas!!! =)

Pumpen gick skitbra!!!
Nytt pass, nya låtar och lite nya övningar... Kul!!! Säkert träningsvärk imorron också... =)

Min måndag har varit trög som bara den, jag är trött som få...
Och imorron är det min favoritdag... =(
Bläääh!!! Kommer vara ännu tröttare då om det är möjligt...

Och jag var då inte förberedd kan jag säga... ;)
Jag trevlas ihjäl!!!


Kommentarer
Elin

Gud vad jag saknar box :)

2008-12-02 @ 18:07:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0