Faan!!!

Säsongens sista Brothers & Sisters... =(
Åh, typiskt!!!
Säga vad man vill om Nora Walker, men har hon inte rätt tillslut varenda jäkla gång!!!
Jag ska också göra som hon gjorde idag...
Skrika ut i vildmarken (fast egentligen skulle jag vilja skrika det till dig) precis vad jag tycker och tänker om Dig, herr xxxx...!!!
Det är nog enda sättet att få Dig ur mitt huvud... Jag vill inte ens att Du ska vara där för Du är inte värd det!!!
Du gör mig förbannad till och med i mina drömmar!!!
Jag vet varför jag känner såhär... För att jag aldrig fått nån förklaring till vad som hände...
"Jag har och är lite av för tillfället" bla, bla, bla... "Hör av mig mera när det har lugnat ner sig"
Hah!! Verkar vara världens längsta nedstämdhet... Och värst av allt är att JAG gick på Ditt skitsnack också!!!
Trots att jag lade fram allt åt dig så kunde DU inte vara ärlig och säga sanningen heller... För jag förstår nu och har gjort hela tiden ATT DU LJÖG MIG RÄTT UPP I ANSIKTET!!! OCH DEN STORA FRÅGAN ÄR VARFÖR JAG FÖRTJÄNADE DET???!!!
Jag trodde på dig när du sa att Du brydde dig om mig och tyckte om mig... Men ack så fel man kan ta på människor, även såna som man tror sig känna!!! =/
Inte undra på att man hela tiden blir rädd för att bli sårad...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0