Filmtajm...

Ligger i soffan och ser på Heartbreak Hotel... Bra film det där!!! Har sett den förut, men den är värd att se igen... Känner igen mig ibland... =)

Träningen gick bra, mycket spel... KUL!!!
Får ont i ryggen av det där jävla golvet bara... =(
Hoppas nu att jag får vara med i cupen... Har inte varit så sugen tidigare på att vara med, men känner nu att suget finns där... =P
Den som lever får se!!!

Sillen är inlagd...
Längtar till tisdag när skinkan ska griljeras och jag får ta en skinkmacka med nostalgi-julmust!!! =P
Då ska jag testa glöggen också... Spännande!!!
Sällskap kanske?! Heh, knappast... Men det står överst på önskelistan... ;)

Jäklar vad jag har danstränat idag...
Moppen och jag var ett sammansvetsat team!!! =)
Snart Eva, kanske jag hänger med dig!!! ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0