Hemma igen...

Och är toknöjd!!!
Fy tusan va det gick bra idag!!!
TACK LINNÉA FÖR TIPSET MED TIDNINGEN!!! Det kommer jag garanterat att göra fler gånger!!!
Hon föreslog att jag skulle slänga upp en tidning över displayen på löpbandet när jag sprang så jag slapp se tiden och distansen m m... Så jag har läst Amelia under min löpträning!!! =D
Och jävlar va lätt det gick!!! 30 minuter var över på nolltid!!! Och jag som ställde in "Rolling-programmet"... Det betyder olika höjdnivåer i vågor under hela tiden... Jag hade min normala fart hela tiden ända till sista 3 minuterna då jag ökade på... Med facit i hand har jag nog kunnat skruva upp hastigheten redan från början... =)

Och pumpen gick också bra!!!
Är bra nog trött i varenda liten muskel nu!!!
HÄRLIGT!!!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en tallrik risgrynsgröt och kolla in Grey's...
Man får väl se kärlek på tv i alla fall då när man inte får uppleva den själv!!! ;P


Kommentarer
Heléne

Ok..30 min löpning alltså? Själv orkade ja bara löpa 2 sista min i fat burn programmet ;) ha ha ha snacka om o tränad...svetten rann efter det oxå..men ja hade ju gått i rask fart innan oxå så ;) ha ha.. Men man läre ju börja nånstans :)

2008-12-10 @ 21:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0