Julstämning...

Har den infunnit sig för er?
Inte här i alla fall...
Regnet vräker ner ute... =(
Förra helgen som det var så fint!!!
Gör mitt bästa nu för att försöka hitta den;
» Har köpt en hel del julmat idag...
» Och en till julstjärna att ha i fönstret (i plexiglas)...
» Har julskinkan på spisen... (Doftar i alla fall lite jul)
» Spelar lite julmusik...
MEN JAG VILL JU HA SNÖ OCH VINTER!!!

Sitter här med hårfärg i håret också... =)
Ska äta lite och ska jag dyka i chips-/ostkroks-/dipskålarna till finalen i Dansbandskampen!!! ;P
Skarpa kontraster mot förra helgen!!! OCH BRA FÖR SJÄLEN!!! ;)

Har haft en skitmysig dag!!!
I trakterna av Ljusdal och Järvsö vräkte snön ner!!!
Vi började i Färila med inköp av julmat... Jag säger bara Delins chark!!! Såå jäkla läcker!!! =)
Hittade julmust som jag kände igen sen jag var liten!!! Hoppas att den är lika god som då också!!!
Köpte varmkorv som picknick i bilen... =D
Vidare till Ljusdal... Där blev det ett besök på Systembolaget... Inhandlade en vaniljglögg som ska bli spännande att smaka... Lite öl i lösvikt och ett fat till pumpen!!! Nån som blir sugen...?! ;P
Sen mot Bollnäs; Albert & Herbert och Hemköp för att avsluta hemma på E-center...
En och annan krona har spenderats, men det är ju det de är till för!!!

Nu ska jag dra i lite slingor...
Hörs!!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0