Körslaget...

Bra underhållning det där!!! =)
Och man blir riktigt sugen på att sjunga, synd bara att jag gör det hellre än bra!!! ;P
Jag säger bara GRY FORSSELL!!! Hon är bara såå jäkla snygg!!! ALLTID!!!
Tycker att det var rätt kör som åkte ut också...
Jag älskar ju Magnus Carlsson så jag håller på honom!!!
Men Robert Wells gäng är grymma och kommer bli farliga!!!
Och naturligtvis håller jag på Hanna Hedlund också eftersom hon är från Hälsingland!!! =)

Maten som jag utlovat är klar, ligger i frysen!!!
Imorron ska jag se över vad som behövs till nyårsmiddagen, tror vi har det mesta till den också så vi behöver nog inte handla så himla mycket!!!
Åååh, vad det här ska bli kul!!! =)

Känns bra att DU inte kommer med, det skulle nog bli mest tokigt...!!!


Kommentarer
Holm

Mm, Gry Forssell skulle inte göra ont du... ;)

2008-12-27 @ 22:12:31
Malin

Jag håller på Bollnäsarna vet du!!! Många kändisar för mej där=) Timo kunde fått vart kvar å ut med Erik...

Hoppas iaf att ni får det toppen i Vemdalen!!!Det är ju mina gymnasietrakter vet du=D Måååånga roliga å konstiga minnen=S Shit vad tiden går.Nästa år blir vi ju nästan gamla=(

Håller iaf tummarna för dej "on the love line"!!!

Du förtjänar det bästa=)

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR TILL DEJ!!!

Kramizar

2008-12-27 @ 23:25:58
Ullis

Sv: Nädu, hon ä läcker Gry!!! =)



Trodde faktiskt att man skulle känna igen nån Bollnäsare,men icke... D blir ju lite extra kul då, så ja förstår att du håller på dem! =)

Ja ä ju lite småförtjust i Erik också ja, så därför vill ja ha han kvar... ;)

TACK!!! Vi kommer att ha skitkul! Å ja säger te dig Malin som te Ingela; kom upp du å om d ä för tråkit här hemma!!! ;P

Och alla skolminnen... Ja, vad säger man?! D va iaf enkelt på den tiden!!! Å jävlit kul!!!

"Love line"... Hmmm... Ja blir mållös igen! D måste ju va nå fel på mig?! =/

Ja tänker inte nöja mig mä nåt annat än d bästa! Å nu har ja bestämt mig... D ä skitsvårt å hur jobbit som helst å försöka låta bli att tänka, fundera å bry sig... Men snart så kanske ja har lyckats ta bort allt d där!!! Ja hoppas d iaf! Sen ska ja ALDRIG mer bli kär!!!

GOTT NYTT ÅR på dig åxå!!! 2008 har ändå varit ett skitkul år och ja hoppas att 2009 blir ännu bättre!!! =)

Kraaaaaam!!!

2008-12-28 @ 10:29:32
Malin

Hallå där...De ä inge fel på DEJ...Det ä fel på FOLK!!!Å de ä klart du ska bli KÄR igen!!!Det finns väl inge härligare=)

Jag brukar bli det lite titt som tätt(fast ja inte borde),å det mår jag fin, fint av!!!=D

Åk du till "Skalet",bli tok full,ge fan i att tänka, skaffa en gobit å ha lite latjo, åk hem å lev länge på det!!!Det skulle jag ha gjort om ja va i bina brallor!!!

Kram

2008-12-28 @ 11:09:21
Ullis

Sv Malin: Ja vet att d ä så, men man funderar ju!!! =/

Å hur ska ja klara av att aldrig mera bli kär?! Hahaha!!! Har påven löjlig mössa? =) Å d ä ju d härligaste som finns!!!

D låter som en finfin medicin d där, å ja ska se te å ha jävlit lattjo va så säker! =)

Kraaaam!!!

2008-12-28 @ 11:37:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0