Laddad!!!

För boxning!!! =)
Lite irritationer som ska ut igen... Sen kommer jag vara som en ny människa!!!
Raderade ett gäng gamla sms ur telefonen igårkväll, vilket resulterade i att jag drömde om personen ifråga och kände mig grymt irriterad imorse... Bort med skiten nu!!!
Lite energipåfyllning nu, så ska jag gå ner om en stund... Ska springa innan har jag tänkt, för jag känner mig så in i helvete ur form... =(
Måste skärpa upp mig lite!!!

Tog en liten promenad på lunchen idag och det var såå skönt!!! Solen sken och några minusgrader, en riktigt gnistrande vinterdag!!! Lite mera snö önskas nu!!! =)

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0