Laddar om...

För dagens andra pass...
Fotbollsträning...
Är inte överdrivet sugen, men vad gör man inte för laget...?! ;P

Har kört 30 min Core...
Jävla bra träning det där alltså!!!
Plankan är grym!!! Och den ger resultat, magen blir verkligen stark!!! Nu bara längtar jag tills magrutorna ska synas!!! ;P
Måste nog utöka tiden lite i så fall... Nästan 4 minuter idag... Fick lära mig att Svenska Skidlandslaget kör plankan i 30 minuter!!!
UNDRA PÅ ATT SKIDÅKARE HAR SNYGGA MAGAR!!! =P (Hi,hi!! Jag har själv sett en, så jag vet vad jag pratar om... ;P)

Mera vatten nu...





"I'll get him hot, show him what I've got!!!" - Bara väntar på rätt tillfälle nu... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0