Läggdags...

Är ganska trött...
Ska bli skönt att krypa ner i min egen säng, även om söndagsdygnet var hur mysigt som helst!!! =)

Det blev en liten promenad på lunchen idag... Det var INTE igår!!! Men det var otroligt skönt, ska försöka hålla i och fortsätta med det... Tror inte att det skadar med frisk luft och att vara ute i dagsljus!!!

Har pumpat ikväll... Andreas nya program är skitkul!!! Och fullt i mjölksyra!!! =) Men grymt!!! Bra jobbat!!!
Blev dock ingen löpning idag... Rätt skönt om jag ska vara ärlig... ;)

Hämtade Ålandsresenärerna strax efter 20 och gissa om nån blev glad när mamma & pappa äntligen var hemma igen!!!
Vi hämtade pizza... Marcus och jag delade en gammal hederlig Hawaii... Grymt gott!!! Inte så nyttigt, men va fan!!! Jag har ju tränat!!! ;)

Jaa, sen hände inte så mycket mer...
Men den som väntar på nåt gott... ;P
Och jag kan vänta!!!


Go'natt!!!



Kommentarer
Heléne

:) hej jo då lite känns det i magmusklerna..men det är skönt för då känner man att det tar iaf ;) Ja vi pratade om våra mål igår ja å magnus,han ska oxå gå ner 10 kg till att börja med.. :) så vi tar dom på lång sikt annars tröttnar man så lätt..men d gäller att komma igång bara.. Ja det ska bli spännande me stripdans..men som sagt e lite skeptisk.. Ha ha ha du e ju rolig du..i fyllan e man ju sådär lelös oxå som behövs till dansen :) ha det bra du me vi ses väl mer tänker ja.

2008-12-09 @ 09:11:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0