Lördagkväll...

Träningen gick skitbra!!!
Många bra passningar från både min högra och vänstra fot!!! =)
Lite jobbigt var det allt, men det ska det vara också!!!

Har slöat i soffan sen jag kom hem...
Först lite skidåkning... Prolog inför morrondagens jaktstart... Intressant!!! =)
Sen lite annat smått och gott, naturligtvis har jag sovit lite också... ;)

Nu har jag precis gjort klar köttfärssåsen inför vår fjällvistelse...
Korvstroganoffen kommer att vara klar före 20:00 för då ska jag se Körslaget!

Undrar vad det är för fel på folk...
Varför kan man bara inte bete sig?!
Och det är inte bara jag som är drabbad, vet åtminstone två till som inte  har det så lätt!!!
Jag har i alla fall bestämt mig!!!
SKITER DU I MIG, SÅ SKITER JAG I DIG OCKSÅ!!! Nu är det fanimej upp till dig!!!
Det är inte vad jag vill, men jag måste för mitt eget välbefinnandes skull!!! För jag mår INTE bra!!!
Men nu ska man inte kunna göra som man vill med mig längre!!!


Kommentarer
ingela

Heja dig Ullis!!! Sätt dig själv i främsta rummet! Hoppas att ni får skitkul i fjällen d ä väl bäddat för d va? Kraam...

2008-12-27 @ 19:41:33
Ullis

Sv: TACK FÖR PEPP!!! D BEHÖVS!!! För d ä inte lätt ska ja säga dig... Men allt d vet du redan!!! ;)

Kan du ge dig på att vi ska!!! =D

Kom upp du å om d behövs!!!

KRAAAM!!! <3

2008-12-27 @ 20:02:11
Holm

Hade velat vara med på eran träning idag, men grindarna var stängda när jag 11:04 dök upp där. Inte en käft i kuren, och ville inte störa någon av dina ledare när nu träningen hade börjat. Förstår inte varför de ibland är så snabba med att stänga...

Hade frukostbesök + melodikrysset här, och tänkte att jag lite tjusigt kunde dyka upp lite sent där på Flygstaden... Nu blev en äldre släkting i Ljusne glad då jag ägnade mig åt honom istället...

Sen så håller jag tummarna för att du ska orka fortsätta vara sådär stark. Ja endast det bästa är gott nog åt dig Ullis! :)

2008-12-27 @ 21:27:16
Ullis

Sv: Men fan, de där grindarna...! =/ Ja kommer ALDRIG ihåg koden heller... =)

Du har gjort succé om du dykt upp lite sent, undrar om de skulle vilja ha förklaringar av dig åxå!!! ;)

D ä rätt!!! Man ska va rädd om sina nära å kära!! Du gjorde säkerligen hans dag idag!! Å vi tränar ju imöre åxå, så då haru ju en ny chans!!! =)

TACK!!! Ja behöver all pepp ja kan få!!! D låter stort när katta skiter, men jag gör ALLT för å lyckas nu!! D ä svårt, men ja ska klara d!!!

Hörs å syns!!! =)

2008-12-27 @ 21:43:24
Holm

Jaså, det är endast en kod man ska trycka in. Trodde det var i kombination med typ ett kort eller en nyckel ja'... Skickade sms till både Tomas & Dennis, men har inte fått något svar... ;)

Tänkte även vara med imorgon- får se om jag är välkommen när jag dyker upp... Ska se till att vara där i tid imorgon... ;)

Måste nu en gång för alla kolla upp det där med grindarna, för vi i Stugsunds IK har ju åxå tider där, och det är ju inte gratis direkt att vara där...

Skön inställning måste jag säga! Håller tummarna! :)

2008-12-27 @ 22:09:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0